maandag 18 november 2013

Vos in de Amsterdamse Waterleidingduinen

Dit najaar heb ik eens werk gemaakt van de vos in de Amsterdamse Waterleidingduinen. Al eerder probeerde ik er wat foto's van te maken, maar telkens liepen we elkaar mis. Deze keer lukte het wel.



De eerste vos zit in de berm en mijn aanwezigheid laat hem onverschillig. Zodoende heb ik de tijd om een compositie te zoeken en ik vind de combinatie met de kleurige duindoornbessen wel aardig.





Hij staat op en kijkt naar naderende wandelaars. Hebben die misschien wat lekkers in de rugzak?





Even nog kijkt hij rond. Dan vleit hij zich in het gras en doet zijn ogen dicht.





Een andere vos, ik denk eentje van dit jaar, is wat vrijpostiger. Hij probeert even of mijn paraplu een leuk speeltje is...





Een minuutje poseren dan maar.





Nog even komt hij langssnuffelen...





... en na een laatste blik achterom verdwijnt hij weer in het bos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten